Gidsen

De gidsen is een gezellige en actieve groep voor meiden van 11 t/m 14 jaar. De programma’s worden meestal door het leidingteam geregeld, maar de inbreng van de meiden is al wel groter dan bij de groepen hiervoor. Ze mogen soms zelf onder begeleiding van ons, een eigen programma bedenken en uitvoeren.

We draaien iedere zaterdag van 13.30 t/m 16.00 uur, in deze 2,5 uur doen we echte scouting activiteiten zoals pionieren en stoken, gaan we lekker naar buiten om een spel te doen, af en toe een iets binnen, en soms ook een echt meiden programma!

In de zomer, gaan we op zomerkamp. Dit gebeurt in Nederland of België, we slapen met z’n allen 6 nachten in tenten op een scoutingterrein. Overdag gaan we van het terrein af om leuke activiteiten te doen.

Naast het zomerkamp hebben we ook weekendkampen, we slapen of op ons eigen terrein of ergens in de buurt.

Kom gerust een keer binnen lopen bij deze leuke groep!