Kom ook bij Scouting

Wil je graag bij ons komen kijken? Dat kan! Je kunt vrijblijvend 3 keer komen kijken. Je mag dan kijken of je het leuk vindt en of Scouting bij jou past.

Heb je interesse? Meld je dan nu aan via de onderstaande knop!

Vul het aanmelden (komen kijken) bij Scouts Online (SOL) zo compleet mogelijk in en vul bij de laatste stap, bij het veld om vragen of opmerkingen toe te voegen, in bij welke speltak uw zoon/dochter komt.

Mocht de proefdag in de smaak gevallen zijn en wil je je inschrijven, volg dan de onderstaande stappen.

Klik op een stap om deze te openen

Stap 1

Na het aanmelden kun je vervolgens via onderstaande knop het machtigingsformulier voor de automatische contributiebetaling downloaden.Vul deze helemaal in, onderteken deze, scan deze in, of maak een duidelijk foto met de smartphone (of via een scan app) en mail deze vervolgens naar penningmeester@scoutinghalsteren.nl

Stap 2

Ouders en/of verzorgers kunnen via onderstaande knop de brief over het lidmaatschap bij Scouting (Halsteren) downloaden. Hierin staat de belangrijkste algemene en nuttige informatie beschreven, het is goed om deze nog even door te nemen en eventueel bij de hand te houden.

Bedankt voor het doorlopen van alle stappen van de inschrijving én welkom bij Scouting Halsteren!

Neem voor vragen en/of opmerkingen contact op met de ledenadministratie via ledenadministratie@scoutinghalsteren.nl of met de leiding van je speltak.