Esta’s

Zaterdag middag van 13.30 tot 16.00 kun je de Esta’s op scouting vinden. De groep Esta’s bestaat uit jongens en meisjes van 7 tot en met 11 jaar. Het programma bestaat uit verschillende actieve, creatieve en gave activiteiten. Voorbeelden hiervan zijn, spellen in het bos, sporten in de sportzaal, zelf wat lekkers bakken op een zelfgemaakt vuurtje of iets leuks knutselen.

Ook gaan de Esta’s wel eens op pad buiten Halsteren. Dan gaan we met elkaar naar een zwembad, bioscoop, bij de brandweer kijken of naar Monkey Town.
Een paar keer per jaar hebben de Esta’s een weekendkamp. Hierbij wordt een nacht op een scoutinggebouw geslapen en het weekend wordt aan een thema gekoppeld.
De Esta’s is een gezellige groep kinderen waar elke clubdag een verassing is en je steeds nieuwe dingen doet en leert.